Bilder på CarolineFigurin.






Mina affischer som snart sitter uppe på flera ställen.


Bilderna nedanför är lite mörka men det är vanliga basic vita
bomulls t-shirt jag målar på. :)



Lite olika tryck här nedanför men man kan även beställa ett helt nytt tryck om du vill
att jag ska vara lite kreativ, berätta bara vilken färg ni önskar.






Den här tuffa gröna rymdgubben har jag sålt i 3 exemplar.
Men finns inte för tillfället i lager men det går att beställa.




Just den här T-shirten med gungande rymdgubbar finns en i lager i storlek 122-228.





Den här T-shirten med tre olika rymdgubbar finns i storlek





Denna T-shirt med en söt liten rymdgubbe har jag sålt 2 exemplar av,
finns i lager i storlek
104.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0